Kontor-/Bogholderiassistent til vores kontor i Odense

Kontor-/Bogholderiassistent til vores kontor i Odense

Brænder du for kontorarbejde, og er du god til at skabe struktur og orden? Så er du måske vores nye kontor-/bogholderiassistent til vores kontor i Odense.

ØNSKER DU…..

…….en spændende og varieret hverdag, hvor to dage sjældent vil være ens? Arbejdsdage, hvor du befinder dig i et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der på trods af travlhed altid er en god tone?

Hvad med et job, hvor du har mange opgaver, du udfører selvstændigt, men med mulighed for at sparre med dine hjælpsomme kollegaer?

Tænker du ”det er lige mig”, når du læser nedenstående opgaver?
• Bogholderiopgaver – herunder bl.a. debitor/kreditor, løn mm.
• Salgskoordinerende arbejde – herunder koordinering af montageudførelser
• Ordreopfølgning
• Øvrigt forefaldende kontorarbejde

Så læs endelig videre.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du har en uddannelse indenfor kontor/bogholderi. Du er fortrolig med Office-pakken og E-conomic samt evt. CRM-systemer.
Sprogligt kan du begå dig flydende på dansk – både skriftligt og mundtlig. Mundtlig og skriftligt engelsk kommunikerer du også godt på.

Som person er du detaljeorienteret, struktureret og kvaliteten i dit arbejde er høj. Du har fokus på overholdelse af deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du er serviceminded, og formår at holde serviceniveauet og en god tone – også når der er travlt.

Dine koordineringsevner er gode, og du motiveres af, at der er orden i dine sager.

Du trives med at arbejde selvstændigt og kaster dig gerne over nye opgaver – og samtidig ved du, hvornår du skal inddrage andre.

Hos os får du….

……… en spændende stilling hos en virksomhed i stor fremgang. Du bliver en del af et yderst kompetent team, og der vil være gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.
Strukturen i organisationen er flad, og du vil opleve, at der ikke er langt fra tanke til handling.
Vores danske hovedkontor ligger i Odense, og det nordiske hovedsæde ligger i Sverige. Vi har et godt samarbejde på tværs af landene – som ansat er du en del af Work System ”familien”.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedssikring.
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.

Har vi fanget din interesse?

Så se at få sendt ansøgning og CV afsted via Jobindex: Søg job  – gerne snart, da vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt, og indkomne ansøgninger vurderes derfor løbende.

Hvis du vil godt vide lidt mere om os, kan du finde mere information om os og vores produkter på www.worksystem.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tina Vahl Hansen på mobil 40 23 64 75.

Work System udvikler og markedsfører svenskfremstillet bilindretning med fokus på kvalitet, funktionalitet og sikkerhed.
Vi tilbyder både standard- og kundetilpassede bilindretningsløsninger samt øvrigt biludstyr, der fuldender vores kunders erhvervs- og varebiler. Med rullende showrooms har vi mulighed for at vise et bredt udvalg af vores sortiment frem uanset, hvor i Danmark vores kunder befinder sig.
Vores hovedsæde samt produktion er beliggende i Sverige, og vi har kontorer fordelt i hele Europa. En yderst velfungerende organisation gør det muligt at levere kvalitetsprodukter til konkurrencedygtige priser med kort leveringstid.